2011/05/18

Scandinavia Big Mountain Championship i Riksgränsen

Det blev inte riktigt som jag tänkte.
Tågresan upp på 18,5 h var trevlig med sällskap av Johan & Oskar, när vi kom fram spände vi på oss grejerna och stack ut och åkte sjukt roligt.
Tisdagen var dags för kvalet, mådde bra tills efter frukosten magen började spöka och jag mådde ganska illa men åka skulle jag. Började med att spy vid starten av hiken, mådde lite bättre efter det och kom upp till starten men det var inte slut där, spydde ca 3ggr till innan start och då ville jag bara ner. Så när det var min tur så åkte jag bara ner ganska fort men inte så svårt. Efter åket var det bara direkt ner till rummet där jag legat med magsjuka.
Idag är det mycket bättre så kanske kan gå ut och gå lite i eftermiddag.
Trist bara att när jag äntligen inte är så nervös för att tävla blir jag magsjuk kanske därför jag inte var nervös......
Bättre lycka nästa gång som de säger!
Oskar & Johan


Dricka te med tesked för att försöka behålla något....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar