2012/10/19

Veckorna bara går!

På måndagar har jag nu gått en nybörjarkurs i beachvolley, sjukt kul så kul att jag nu går fortsättningskurs. Kanske blir min nästa satsning....

 


Torsdagskvällar då är det min favoritkurs i möbelrestaurering, kanske har jag tagit mig lite vatten över huvudet att ta denna Kanapé men men i slutändan kommer den bli sjukt snygg det vet jag!
Dock hur lång tid det kommer ta innan den är klar är oklart. 
 

Tre gånger har det tagit att ta bort all tyg och innandöme och inte fan är jag klar nu ska fjädrarna bort. Sen är det bara att börja renovera träet, kan ju tänka er hur träet ser ut på en möbel fr. 1800-talet.


Ny klädessponsor denna vinter, Salomon and I Like It!


Mat ska ju intagas varje dag och det gör jag helst på favoritstället Tranan, prova deras falukorvsmacka grymt bra!


 Och detta är min kollegor på Alpingaraget som jag måste stå ut med varje dag men det gör jag så gärna.....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar