2011/06/17

En fredag i Solna.....

Provjobbade på butiken Playground idag, riktigt trevlig personal. Får se om jag tar några extrapass där i sommar. Kul att lära sig sälja tält och sovsäckar jag som aldrig sovit i ett tält ;)
Sen urartade kvällen i ätning kan bli så ibland när det gäller mig och en hemma kväll i soffan....
Sjukt goda kyckling dumblings med en stor bärs..

Sen flippade det ut med två bullar, chokladboll, dammsugare och självklart en chick flick bok....
Införskaffade mig en ny Swatch klocka igår.


Och äntligen fått mina nya golfklubbor från Wilson, nu ska det spelas.

3 kommentarer:

Carro sa...

hahaha. hungrigare tjej. kom hit nu så vi kan spela golf och umgås lite :) kommer du upp till fäviken??

Jana sa...

Vet inte om det blir Fäviken för mig men en golfrunda med dig ska vi nog ordna ;)

manuela sa...

Janali! I bought the same watch but in white :D!
Manu

Skicka en kommentar